۳ تیر ۱۴۰۵

قاسمی: از وجود دفتر حافظ منافع حجاج ایرانی در عربستان اطلاعی ندارم

قاسمی: از وجود دفتر حافظ منافع حجاج ایرانی در عربستان اطلاعی ندارم
بازدید 36
0

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسشی در خصوص «راه‌اندازی دفتر حافظ منافع حجاج ایرانی در عربستان» گفت: من از وجود چنین دفتری با این نام اطلاع ندارم، اما توافق سال گذشته در خصوص ایجاد «دفتر حفاظت منافع دو کشور از طریق کشور سوئیس» تاکنون با کارشکنی‌های عربستان اجرایی نشده و تحول تازه‌ای هم در این زمینه رخ نداده است.

قاسمی افزود: در عین حال همانند سال‌های گذشته همکاران ما از بخش کنسولی وزارت امور خارجه در موسم حج در عربستان حضور خواهند یافت و آماده هر نوع کمک و همکاری برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم حج و رفاه حال حجاج ایرانی خواهند بود.

 «حمید محمدی» رئیس سازمان حج و زیارت امروز در اظهاراتی عنوان کرد که «با توجه به توافقات اولیه با مسئولان حج عربستان، دفتر حافظ منافع ایران برای رفع مسائل و مشکلات احتمالی زائران حج تمتع امسال، در این کشور راه‌اندازی می‌شود و این دفتر فعالیت خود را قبل از اعزام زائران آغاز خواهد کرد.»

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =