۲۹ خرداد ۱۴۰۵

شبکه تهران رسماً HD شد

شبکه تهران رسماً HD شد
بازدید 79
0
– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش مدیر جدید شبکه تهران گفته بود به زودی این شبکه تلویزیونی پخش HD خودش را آغاز خواهد کرد.

همزمان با ایام میلاد پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی و امام جعفر صادق صلوات الله علیهم پخش برنامه‌های شبکه تهران با کیفیت Full HD (1080p) و استاندارد به صورت رسمی آغاز شد.

به گفته روابط عمومی شبکه تهران، این ارتقای کیفی تاریخی که با تلاش و پیگیری رئیس صداوسیما، معاون سیما و معاون توسعه و فناوری سازمان و مجموعه معاونت فنی و مهندسان سازمان صداوسیما اتفاق افتاده است.

از روز گذشته با توجه به HD شدن شبکه تهران امکان بهره‌مندی مخاطبان استان تهران از تصاویری با وضوح و شفافیت بی نظیر را فراهم کرده و گامی بلند در راستای تحول دیجیتال و ارتقای استانداردهای پخش در رسانه ملی محسوب می‌شود.  

همچنین در این مسیر محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران که همواره حامی پروژه‌های زیرساختی و تحول‌آفرین در استان بوده‌اند، همراهی کرده‌اند.

بازگشت حالت HD به شبکه‌های نمایش و تماشا/ جشنواره تابستانه تلویزیون راه می‌افتد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هجده =