۳ تیر ۱۴۰۵

سازمان بنادر عضو ستاد مرکزی خدمات سفر شد

سازمان بنادر عضو ستاد مرکزی خدمات سفر شد
بازدید 36
0

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وحید رحمتی اظهار کرد: در سی‌ و‌ دومین جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفرپس از ارایه گزارش سازمان بنادر و دریانوردی از نحوه برنامه ریزی، ارایه خدمات و اطلاع رسانی طرح نوروزی گردشگری دریایی در نوروز 97 این سازمان به عضویت ستاد مرکزی خدمات سفر درآمد.

وی تصریح کرد:یکی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی حمایت از پروژه‌های گردشگری دریایی است که شامل بسته‌های دربرگیرنده تاسیسات، روبناها، تجهیزات و شناور‌های دریایی است که خوشبختانه در طرح نوروزی تسهیل سفر‌های دریایی و با توجه به تمهیدات و تدابیر در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی مناسب به منظور اشاعه فرهنگ سفر و گردشگری دریایی، شاهد افزایش چشمگیر استقبال هموطنان عزیز در نوروز بودیم.

وی افزود: برای سفرهای دریایی نوروز  97 نصب و بهره برداری از 9 فروند اسکله شناور مخصوص گردشگری دریایی در هرمزگان در دستور کار قرار گرفت و با این اقدام گام مهمی در مقوله توسعه گردشگری دریایی برداشته شد.

به گفته وی، در ایام نوروز امسال 54 فروند شناور مسافری و رو- رو با ظرفیت 6 هزار و 293 صندلی و 65 فروند لندینگ کرافت با ظرفیت جابجایی 2800 در شهرستان‌های ساحلی و جزایر استان هرمزگان در تعطیلات نوروزی فعال بودند.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =