۳۱ خرداد ۱۴۰۵

تاکید جهانگیری بر تسریع برقی‌سازی راه‌آهن تهران- مشهد

تاکید جهانگیری بر تسریع برقی‌سازی راه‌آهن تهران- مشهد
بازدید 34
0

به گزارش اقتصاد آنلاین، جلسه بررسی راهکارهای تسریع اجرای پروژه ارتقاء و برقی سازی راه آهن تهران- مشهد عصر امروز- یکشنبه- به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد.

معاون اول رئیس جمهوری در این جلسه بر ضرورت برنامه ریزی در برای سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه و حل و فصل موانع پیش رو تاکید کرد.

در این نشست که وزیران امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن نیز حضور داشتند، راهکارهای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه برقی سازی راه آهن تهران- مشهد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم برای حل و فصل موانع پیش رو اتخاذ شد.

در این نشست همچنین گزارشی درباره پروژه برقی کردن راه آهن گرمسار- گرگان – اینچه برون ارائه شد و وزیر راه و شهرسازی از سفر قریب الوقوع خود به روسیه و مذاکره با طرف روسی برای تسریع در اجرای این پروژه و رفع مسائل اجرایی آن خبر داد.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =