۵ تیر ۱۴۰۵

بهره‌برداری از سامانه صدور روادید الکترونیکی

بهره‌برداری از سامانه صدور روادید الکترونیکی
بازدید 35
0

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، سامانه صدور روادید الکترونیکی کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به بهره‌‌برداری رسید.

معاون امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در این مراسم گفت: با بهره‌برداری از این سامانه اتباع 180 کشور می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند.

حسین پناهی‌آذر افزود: اتباع این کشورها می‌توانند از طریق سیستم آنلاین درخواست صدور روادید کنند و محل دریافت آن را فرودگاه مشهد اعلام نمایند.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این سامانه افراد در کمترین زمان و بدون مراجعه به نمایندگی‌ها روادید خود را دریافت می‌کنند.

وی گفت: در این سامانه برای شرکت‌‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی هم تسهیلاتی فراهم شده است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: این سامانه در چند ماه اخیر به صورت آزمایشی در برخی فرودگاه‌‌ها مورد استفاده قرار گرفت که امروز به طور رسمی راه‌اندازی شد.

سرتیپ محسن فتحی‌زاده افزود: با راه‌اندازی این سامانه علاوه ‌بر اینکه سرعت و سلامت کار تضمین می‌‌شود، ظرفیت تبادل اطلاعات الکترونیک بین وزارت امور خارجه و نیروی انتظامی هم ایجاد شده و از وقوع بسیاری مشکلات جلوگیری می‌شود.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم با‌ اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: این میز در همه ادارات برای آسان‌تر کردن امور شهروندان و پاسخگویی بهتر راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =