۶ تیر ۱۴۰۵

«باغ بی‌آلبالو» به مدت محدود به صحنه بازمی‌گردد

«باغ بی‌آلبالو» به مدت محدود به صحنه بازمی‌گردد
بازدید 43
0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی اثر، نمایش «باغ بی‌آلبالو» نوشته مهدی چاکری و کارگردانی مشترک لیلی رشیدی و محمد عاقبتی که از ۱۲ شهریور تا ۱۲ مهر با حضور بازیگران نوجوان تئاتر در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی دکُر به صحنه رفت، با استقبال قابل توجه مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر مواجه شد.

این نمایش در دور جدید اجراهای خود و از روز دوشنبه ۲۱ مهر به صحنه بازمی‌گردد و به مدت محدود اجرا می‌شود.

این اثر نمایشی با حضور (به ترتیب حروف الفبا) سلینا اکبرپور، نیلتا جلالیان، گلسا حاج‌حسینی، هانا حسینی، آنی‌سا خامسی، الیسا خلیل‌پور، باران رفیعی، آلبا رضاعی، ساحل رمضانی، طاها سعیدی، آراد شاکری، بهار شمس، شراگیم شیرافکن، نیلیا صمیمی، نیکامهر غفاریان، کتایون قلمکاری، یاشار قائمی، هلنا کریمی، آوا کلانتری، رونیکا مرحمتی، ریحانه محمدیان، عسل مهربانی، کیارش ناصحی، رایا نصرتی‌مقدم، ترمه وثوق، نرگس یوسفی، ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود.

۲۴۲۲۴۲

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پنج =