۷ تیر ۱۴۰۴

علی‌بابا گزارش یک ساله استرداد بدون جریمه را منتشر کرد

علی‌بابا گزارش یک ساله استرداد بدون جریمه را منتشر کرد
بازدید 49
0

این شرکت طی یک سال گذشته، ۱۰۰ هزار استرداد بدون جریمه به مسافران پروازهای داخلی خود ارائه کرده است و از بین این تعداد توانسته است رضایت کامل مسافران  را جلب کند.

علی‌اکبر سلطانلو، معاون عملیات علی‌بابا، در رابطه با این محصول می‌گوید «گروهی از مسافران هستند که از سفر خود اطمینان قطعی ندارند یا به هر علتی این احتمال برایشان وجود دارد که شرایط سفر تغییر و سفر لغو شود، اما از طرفی، با توجه به کمبودهای ناوگان هوایی داخلی، لازم است که بلیت سفر خود را پیش از اطمینان قطعی از سفر رزرو کنند. استرداد بدون جریمه محصولی است که به این گروه از افراد کمک می‌کند تا تجربه مطمئن‌تری از سفر داشته باشند.»

او همچنین گفت «به زودی دایره تاثیر این محصول بیشتر می‌شود و کاربران در آینده نزدیک می‌توانند روی همه محصولات سفر، از گزینه استرداد بدون جریمه استفاده کنند.»

این محصول که تا امروز روی پروازهای داخلی فعال بوده است، بیشتر مناسب مسافرانی است که احتمال لغو سفرشان وجود دارد اما از طرفی نیاز دارند که از رزرو پرواز مورد نظرشان اطمینان حاصل کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 12 =