۱۸ خرداد ۱۴۰۴

مقایسه مخاطب شناسی سینما مخاطب آمریکایی، هندی و ایرانی

مقایسه مخاطب شناسی سینما مخاطب آمریکایی، هندی و ایرانی
بازدید 19
0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی انجمن جامعه شناسی ایران، در نشست «مقایسه مخاطب شناسی سینما مخاطب آمریکایی، مخاطب هندی و مخاطب ایرانی» دکتر محمدمهدی مولایی در باره مخاطبان سینما در ایران : 1390، و دکتر اعظم راودراد در باره مخاطب آمریکایی و مخاطب هندی، و مخاطب ایرانی به ایراد سخن خواهد پرداخت. 

مدیر نشست دکتر پرویز اجلالی است و نشست به دو صورت حضوری و در فضای مجازی برگزار می شود. این نشست در تاریخ شنبه یازدهم اسفندماه 1403 ساعت 3 تا 5 عصر برگزار می شود و مکان آن بزرگراه جلال آل احمد، جنب بیمارستان شریعتی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران سالن جلسات‌ انجمن جامعه شناسی ایران است. 

لینک برگزاری به صورت مجازی در بستر گوگل میت به شرح زیر است:
https://meet.google.com/hgy-bizo-zat

مقایسه مخاطب شناسی سینما مخاطب آمریکایی، هندی و ایرانی

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =