۱۸ خرداد ۱۴۰۴

استفاده از هوش مصنوعی در اولین فروشگاه حضوری بانی‌مد

استفاده از هوش مصنوعی در اولین فروشگاه حضوری بانی‌مد
بازدید 40
0

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در افتتاحیه این فروشگاه عبدالله طاهری، مدیرعامل بانی‌مد، و مجید مظاهری، قائم‌مقام مدیرعامل بانی مد، حضور داشتند.

این فروشگاه فیزیکی محل دریافت خرید‌های حضوری است و افراد پس انتخاب گزینه دریافت حضوری در هنگام خرید آنلاین تا هفت روز فرصت دارند تا به این شعبه مراجعه کنند؛ این شعبه حضوری این امکان را فراهم می‌کند تا افراد امکان دو بار تعویض و یک‌بار مرجوعی داشته باشند.

علاوه بر تحویل حضوری این شعبه امکان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌کند. مجید مظاهری دلیل اصلی افتتاح این شعبه را افزایش درگیر شدن مخاطب و کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان آنلاین اعلام کرد.

نکته قابل‌توجه در این افتتاحیه رونمایی از هوش مصنوعی بانی‌مد است.

 با استفاده از این هوش مصنوعی کاربران می‌توانند رنگ محصولات آرایشی مثل رژ لب، برق لب و تینت را بر روی صورت خود امتحان کنند.

 به گفته محسن کاشینی، مدیر محصول بانی‌مد، بازخورد کاربران به این هوش مصنوعی رضایت‌بخش بوده است و میزان کلیک بر روی گزینه استفاده از این هوش مصنوعی کنجکاوی مخاطبان را نشان می‌دهد.

وی افزود: ما برای پیروی از روند دنیا و تبی که پیرامون هوش مصنوعی بود خواستیم این تجربه را وارد تجربه مشتریان خود کنیم. تا به امروز هم رضایت‌بخش بوده است. در قدم بعدی امتحان عینک و کرم‌پودر را وارد این تجربه می‌کنیم.

 
وبگردی

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 4 =