۱۸ خرداد ۱۴۰۴

شناسایی و ایجاد بازار‌های تجاری جدید با برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۵

شناسایی و ایجاد بازار‌های تجاری جدید با برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۵
بازدید 34
0

به گزارش اقتصادآنلاین، مهراد عباد با اشاره به برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، افزود: برگزاری این رویداد در دو منظر تجارت داخلی و خارجی قابل توجه است، بنابراین بسترسازی برای حضور شرکت‌ها، تجار و بازرگانان خارجی در این رویداد تجاری بسیار اهمیت دارد.

عباد بر توسعه و ایجاد روابط تجاری در رویداد ایران اکسپو ۲۰۲۵ تاکید و گفت: کیفیت نمایشگاه ایران اکسپو در سال‌های گذشته قابل توجه بود و هیات‌های دولتی و بازرگانان خارجی از این نمایشگاه بازدید به عمل رساندند.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران تاکید کرد: حضور تجار و بازرگانان ایرانی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی نیازمند حمایت و توجه ویژه است و سازمان توسعه تجارت ایران نیز باهدف حمایت و تسهیل تجارت در زمینه اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری حمایتی را در نظر گرفته است.

وی مذاکرات اولیه ایران را زمینه ساز تکاپوی تجار و بازرگانان برای توسعه تجارت دانست و افزود: انگیزه و اشتیاق تجار برای آغاز فعالیت‌های اقتصادی دوچندان شده است و آنها تلاش دارند که در بازار‌های جدید ورود و سهم خود را بازار‌های دیگر افزایش بدهند.

گفتنی است؛ هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، با همکاری و مشارکت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت ایران و سایر نهاد‌های دولتی و خصوصی از ۸ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 14 =