۱۲ تیر ۱۴۰۴

اطلاعیه مهم بانک سپه درباره حساب مشتریان در پی حمله سایبری

بازدید 4
0

 مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه ضمن پوزش بابت وقفه در ارائه خدمات این بانک، از صبر و همراهی تمامی مشتریان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت، از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و متعاقب حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری بانک، ارائه خدمات‌دهی به مشتریان عزیز با وقفه و مشکلاتی مواجه شد که به نمایندگی از مدیران و کارکنان بانک سپه از این عزیزان پوزش می‌طلبم. نکته قابل توجه اینکه، عمده خدمات بانکی تا امروز در تمامی شعب برقرار و سایر خدمات نیز طی روز‌های آینده برقرار می‌شود.

تلاش شد تا امکان دریافت وجه نقد در شعب بانک سپه فراهم شود

پرتوافکنان در رابطه با اقدامات بانک سپه طی روز‌های اولیه این رخداد در مرتفع کردن اختلالات به وجود آمده، گفت: طی این روز‌ها دو راهکار در دستور کار قرار گرفت. نخست اینکه با تأمین نقدینگی شعب سراسر کشور، امکان دریافت وجه مشتریان در شعب به‌صورت موقت فراهم شد و اقدام دیگر اینکه با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی، دریافت وجه توسط دستگاه‌های خودپرداز امکان‌پذیر شد.

واریز حقوق و مزایای تمامی حقوق‌بگیران انجام شد

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: در مقطع دشوار اختلالات سیستمی به وجود آمده، با تلاش شبانه‌روزی همکاران توانستیم شرایط را تسهیل کرده و حقوق و مزایای تمامی هموطنانی که از طریق بانک سپه حقوق دریافت می‌کنند، واریز شود و وقفه‌ای برای این دسته از مشتریان گرامی ایجاد نشود.

استقرار سامانه بانکداری متمرکز جدید در بانک سپه

پرتوافکنان ادامه داد: هم‌زمان سامانه جدیدی برای تداوم خدمت‌رسانی پایدار انتخاب و جایگزین سیستم قبلی شد که این سامانه در چند روز گذشته توسط متخصصان، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمون و آزمایش قرار گرفت.پیاده‌سازی سامانه جدید طی چند روز، یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه قوی‌تر از گذشته در خدمت تمامی مشتریان هستیم، تصریح کرد: استقرار و پیاده‌سازی سامانه بانکداری متمرکز جدید در شرایط عادی حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، این اقدام بزرگ طی چند روز صورت گرفت که این خود یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

ساعت-کاری-بانک

برقراری خدمات کارت، ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت و تغییر رمز

پرتوافکنان از برقراری مجدد اینترنت بانک و همراه بانک سپه طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در تلاشیم تا خدمات غیر‌حضوری بانک طی ۴۸ ساعت آینده برقرار شود. همچنین خدمات چکاوک و امور مربوط به سامانه‌های تسهیلاتی و اعتباری نیز به‌زودی از سر گرفته می‌شود و تمامی این اقدامات از طریق رسانه‌های جمعی به مشتریان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بخشودگی خسارت تأخیر مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه تا پایان تیر‌ماه 

وی در ادامه این گفت‌و‌گو ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت مردم در این برهه خطیر، خسارت تأخیر یا وجه التزامی مشتریان اعتباری از ابتدای جنگ تحمیلی تا پایان تیر‌ماه مشمول بخشودگی قرار گرفت.

پرتوافکنان در پایان به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه مجدداً از یکایک مشتریان که در امورات جاری خود با مشکل مواجه شده بودند، عذرخواهی کرد و از حمایت‌ها و شکیبایی مشتریان عزیز در شرایط دشوار حادث‌شده تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این بانک خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان را بهتر از گذشته و با سرعت و قدرت ادامه می‌دهد.

وی در‌خصوص راه‌اندازی مجدد برخی از خدمات این بانک، گفت: امروز به پایداری لازم در رابطه با خدمات کارت، خدمات ساتنا و پایا، دریافت و پرداخت، تغییر رمز، خرید از دستگاه‌های POS، پرداخت قبوض و خدمات غیرحضوری از طریق درگاه‌های IPG رسیده‌ایم.

 

کانال تلگرام گسترش نیوز

اینستاگرم گسترش نیوز


منبع:

ایلنا



کدخبر:
355946


پریا ابراهیمی

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نه =