۳ تیر ۱۴۰۵

نگین ضیایی با نمایش «خطرَنج» به تئاتر شهر می‌آید

تصویر پیدا نشد !
بازدید 2
0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «خطرنج» به نویسندگی و کارگردانی نگین ضیایی و تهیه‌کنندگی امین موحدی‌پور، از ۱۰ تیرماه ۱۴۰۵ در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این اثر که بازخوانی رمان «تصرف عدوانی» نوشته لنا آندرشون به شمار می‌آید، تازه‌ترین اثر گروه تئاتر «واسومانی» است.

نگین ضیایی که اکنون دانشجوی دکترای مطالعات تئاتر است، پیش از این کارگردانی آثار متعددی از جمله نمایش‌های «سه خواهر»، «مِرفی»، «آپارتاید»، «واسومانی»، «بازیافتگی»، «کبوتری ناگهان»، «هفت خواب» و… را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است و اکنون با «خطرنج» میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

او پیش از این برای نگارش نمایشنامه «خطرنج»، موفق به دریافت تندیس جشنواره و دیپلم افتخار از هفتمین دوره جشنواره تئاتر «شهر» شده است.

این نمایشنامه در ۱۸ گام به نگارش درآمده و در خلاصه آن آمده است: «نبودِ من دلتنگت نکرد؟ دلت نخواست آهنگ‌هایی که گوش کردی رو برام بفرستی؟ دوست نداشتی چیزهایی که می‌بینی رو نشونم‌ بدی؟ هیچ اتفاقی نیفتاد که دلت بخواد درباره اون با من حرف بزنی؟ اصلاً نگران حالم نشدی؟»

بازیگران و سایر عوامل اجرایی نمایش «خطرنج» به‌زودی معرفی خواهند شد.

59243
 

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + یک =