۳ تیر ۱۴۰۵

بازگشت بیژن امکانیان با «خانه دراکولا» پس از ۱۷ سال

بازگشت بیژن امکانیان با «خانه دراکولا» پس از ۱۷ سال
بازدید 37
0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی نمایش، بیژن امکانیان، بازیگر شناخته‌شده تئاتر و سینما و تلویزیون، در آخرین تجربه تئاتری خود، سال ۱۳۸۷ با نمایش «دیوار چین» به کارگردانی مریم معترف در تالار مولوی روی صحنه رفت و اکنون پس از ۱۷ سال قرار است با بازی در نمایش «خانه دراکولا» به کارگردانی بابک صحرایی حضور تازه‌ای در تئاتر را تجربه کند.

نمایش «خانه دراکولا» دومین نمایش بابک صحرایی در مقام نویسنده و کارگردان است که چندی پیش در تالار حافظ روی صحنه رفت. دور دوم اجرای این اثر به زودی با بازی بیژن امکانیان اجرای خود را آغاز می‌کند.

این نمایش به صورت کمدی_فانتزی روایت شده و بن‌مایه فلسفی_تاریخی دارد. موسیقی و پرفورمنس دو عنصر مهم این نمایش به شمار می‌آید.

دیگر بازیگران، عوامل و زمان دقیق اجرای عموم نمایش «خانه دراکولا» به‌زودی اعلام می‌شود.

بازگشت بیژن امکانیان با «خانه دراکولا» پس از ۱۷ سال

۲۴۲۲۴۲

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =