۴ تیر ۱۴۰۵

چه شد که هادی حجازی‌فر اینستاگرامش را بست؟

چه شد که هادی حجازی‌فر اینستاگرامش را بست؟
بازدید 51
0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی حجازی‌فر با حضور در قسمت چهارم پامپ ۲ والکس مهمان امیرحسین قیاسی شد.  

او در مورد دلیل بستن صفحه‌ی اینستاگرامش چنین گفت: «من آن زمان هنوز شهرت را درک نکرده بودم. مثلا یک نفر در یک صفحه‌ی سینمایی زیر پستی نوشته بود این فلان‌فلان‌شده که بازیگر نیست! و من اصلا متوجه نبودم که نباید جواب بدهم و می‌رفتم با اکانت واقعی‌ام جواب می‌دانم که فلان‌فلان‌شده چرا فکر کرده‌ای صلاحیت داری که در مورد بازی من نظر بدهی؟! فکر می‌کردم فقط دوستان و اطرافیانم این کامنت‌ها را می‌بینند. بچه‌های فیلم‌نیوز کارشان شده بود دیلیت کردن کامنت‌های من برای مراقبت از من و مرتب می‌گفتند آقای حجازی‌فر مثلا این را ننویسید بهتر است!» 

حجازی‌فر با تعریف خاطره‌ای دیگر، گفت: «سر موضوعی موضعی گرفته بودم و یک نفر هرچه از دهانش درآمده بود در دایرکت برایم نوشته بود. من یک چهارم آن فحش‌ها را خطاب به خودش نوشتم و او جواب داد واقعا برای هنرمند مملکت متاسفم! و من گفتم همین است که هست! آرام آرام دیدم حاشیه پیش می‌آید و پیگیرم هستند و باید طور دیگری برخورد کنم.» 

۲۴۲۲۴۲

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =