۲۸ خرداد ۱۴۰۵

ارتقای موسیقی در تئاتر؛ فرصت ارسال آثار آغاز شد

ارتقای موسیقی در تئاتر؛ فرصت ارسال آثار آغاز شد
بازدید 72
0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایران تئاتر ، انجمن موسیقی تئاتر ایران با انتشار فراخوانی از تمامی گروه‌های تئاتری که در آثار خود از موسیقی اورجینال (زنده یا ضبط‌شده) استفاده کرده‌اند، دعوت به همکاری کرد.

سعید ذهنی، رئیس هیات‌مدیره انجمن موسیقی تئاتر ایران، در این فراخوان اعلام کرد: گروه‌های متقاضی می‌توانند درخواست کتبی خود را همراه با اطلاعات کامل شامل نام تئاتر، مکان اجرا، نام مدیر سالن، تهیه‌کننده، کارگردان، آهنگساز و طراح موسیقی به دبیرخانه انجمن ارائه کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه، یک نسخه از درخواست کتبی باید به امضای تهیه‌کننده، کارگردان و آهنگساز اثر رسیده باشد. همچنین گروه‌های متقاضی موظف‌اند شرایط لازم را برای حضور نمایندگان انجمن و بازبینی آثار فراهم آورند.

دبیرخانه انجمن موسیقی تئاتر ایران در نشانی زیر آماده دریافت آثار است: تهران، خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، پایین‌تر از بیمارستان مدائن، نبش کوچه خسرو شکیبایی، ساختمان آفتاب، طبقه اول.

زمان دریافت آثار از ۲۰ شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد.

انجمن موسیقی تئاتر ایران با تأکید بر اهمیت حضور هنرمندان، هدف از این فراخوان را ارتقای جایگاه موسیقی در تئاتر کشور عنوان کرده است.

50243

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =