۳۰ خرداد ۱۴۰۵

مدیرعامل خانه سینما: مردم وظیفه اخلاقی خود را انجام دادند، اما مسئولان چه؟ 

مدیرعامل خانه سینما: مردم وظیفه اخلاقی خود را انجام دادند، اما مسئولان چه؟ 
بازدید 52
0

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همایون اسعدیان، مدیرعامل خانه سینما شامگاه جمعه ۲۱ شهریورماه در مراسم بزرگداشت روز ملی سینما در بخشی از صحبت‌های خود چنین گقت: «در جریان ۱۲ روز جنگ اسرائیل علیه ایران، بیش از هزار تن از عزیزان‌مان را از دست دادیم؛ مرد، زن، کودک، پیر و جوان. درود بر روح پرفتوح شهیدان. در این ۱۲ روز همه شوکه شدند؛ از متجاوزان گرفته تا مسئولان و مردم.»

او افزود: «ما نگرانیم. مردم وظیفه اخلاقی خود را انجام دادند، اما مسئولان چه؟ اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، شاید این بار تنها مسئولان باشند که شوکه می‌شوند. از این ۱۲ روز چنین یاد خواهیم کرد که مردم، با وجود همه نارضایتی‌ها، مردانه ایستادند و می‌دانستند که تسلیم به متجاوز شاید بندگی بیاورد، اما آزادی را هرگز. چیزی که در جنگ ۱۲ روزه مردم را به هم پیوند داد، ایران بود؛ سرزمین مادری ما. شما هم حتماً دیده‌اید که بعد از این ۱۲ روز، صداوسیما مدام سرود «ای ایران» را پخش می‌کند و مسئولان نشان پرچم ایران را بر سینه می‌زنند. امیدوارم دیر نشده باشد.»

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید. 

۲۴۲۲۴۲

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =